• Shaun White Is The Best!!!
  • My Info

    Name:Holly Young
    Lives In:Yuba City, California
    United States
    Age:26
    Birthday:August 31, 1988
    Gender:Female
  • My Friends

    i wanna be shaun whites girl is friends with 4 GrindTV users.

  • About

    What Else Is There To Say The I Love Shaun White!!!
  • My Photos

    i wanna be shaun whites girl has created 1 photo gallery on GrindTV.

    Shaun White

    Shaun White

    5 years ago

    39 photos

  • 4 Comments

     1-4 of 4

    shelbyann

    Posted by shelbyann February 18, 2010 12:34pm PSTReply | Report Abuse

    Oh yeah. (:

    shelbyann

    Posted by shelbyann February 18, 2010 12:50am PSTReply | Report Abuse

    YES OMFG(: louie shouldve gotten higher scores though. it wouldve been epic to see USA take em all! :D

    i wanna be shaun whites girl

    Reply by i wanna be shaun whites girl February 18, 2010 09:16am PSTReport Abuse

    Yeah I Know That Would Have Been Awsome To See Louie Up THere As Well!!!!

    shelbyann

    Posted by shelbyann February 16, 2010 10:37pm PSTReply | Report Abuse

    Awesome! Yeah, Louie roxx [: He's madd cute as well. But I love Shaun more

    i wanna be shaun whites girl

    Reply by i wanna be shaun whites girl February 16, 2010 11:05pm PSTReport Abuse

    Yup I Hear U On That One...Louies Like The Little Brother Kinda Guy 2 Me...Shaun Is The One I Would Date!!

    shelbyann

    Posted by shelbyann February 16, 2010 08:46pm PSTReply | Report Abuse

    Yes i do (: haha. oh i know right?! he's such a cutie. you gonna be watching him snowboard tomorrow? (: lol.

    i wanna be shaun whites girl

    Reply by i wanna be shaun whites girl February 16, 2010 10:19pm PSTReport Abuse

    You Know I Will Be Watching....Not Only Shaun White But Louie Vito As Well!!!

    Add a Comment

    2000 characters left. 2000 total.